Door onze ervaring met grootschalige kantoren zijn wij in gaan zien dat het persoonlijke contact en het meedenken bij veel accountancy organisaties vrijwel verdwenen is. Dit zagen wij als een kans om hierop in te spelen en de persoonlijke “touch” weer terug te brengen als het gaat om administratie en advies. Wij zijn een kleinschalige organisatie waarbij u als klant centraal staat. Wij geloven er in dat hierdoor de kwaliteit en de transparantie van onze diensten met grote stappen verbeterd wordt.
Wij willen u van dienst zijn met heldere en eventuele vaste prijsafspraken. Dit is wel zo prettig, want op deze manier komt u nooit meer voor onaangename verrassingen te staan. Onverwachte hoge kosten zijn bij Best Administratie & Advies verleden tijd. Door onze persoonlijke aanpak weet u altijd precies wat u van ons kunt verwachten en weten wij dat ook van u. Dat is de manier waarop wij willen werken. De ervaring leert dat veel van onze klanten dit als zeer prettig ervaren. Wij hebben goede relaties met onze klanten, dit geeft ook ruimte om mee te denken en u te voorzien van gedegen advies. Dat is de kwaliteit waar wij samen met u voor willen gaan.

Ook voor interim opdrachten
Wij kunnen u ook op locatie van dienst zijn. Bijvoorbeeld met boekhouding op locatie, wij kunnen interim krachten leveren voor een beperkt aantal uur per periode. Wij zien dit tevens als een goede kans om u en uw organisatie beter te leren kennen. Dit alles draagt er aan bij om uw onderneming beter beheersbaar te maken.
Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Neemt u gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op!